Tuesday, September 8, 2009

subuh hari~

rumetku..atopon aril (bkn name sbnr)..
tidak sihat sjk kebelakangan nih..
semase aku cube mengejutkn bliau utk solat subuh..
aku menggerakkan tubuhnyer..
kurasakan bahang tubuhnyer begitu panas skali..
adakah kerana berjangkit dgn diriku?
diriku pon xbape sihat...
asik koh..korh2..bkn kroh2 ye..batuk le dlm bahasa yg mudah difahami..
aku dlu disyakki mengidap penyakit h1n*..
aku dulu pon demam panas..
luar rase panas..
padahal sejuk gler..
dok dalam bilik yg dipadamkn kipas pon..
dgn selimut tebal menyelubungi bdn..
kurasakn sejuk lg..
sejuk kemain..
batuk terok..
sesema lg la..
asek meleleh jer..
kengkadang rase mcm ajal dah smpai..
sehingga aku berhalunisasi malaikat maut dtg..
mase ni nafas tersekat2..
jantung berdegup kuat gler..
pastu berenti..nafas terhenti..
mungkinkah..
adakah kerane diriku beliau saket??
Allah yg bagi saket..
nk sembuh pon Allah bg..
sumenyer mengikut kehendakNya..
ketika aku tgh tulih ni pon batuk gak..

p/s: kawan2 doakan kami sihat ye..
sbb sihat ni 1 nikmat..
saket pon nikmat..
sakit penghapus dosa..
jd..mcmne?
nk doakn sihat ke x?
dosa aku pon menimbun semacam jerk..
sume mende yg aku wat xjd..
padan muke dgn diriku..

1 comment:

  1. semoga korang cpt sembuh.
    kalau dose byk,bulan ramadhan ni paling sesuai utk bertaubat..=)

    ReplyDelete